Webinarium

Stosowanie estońskiego CIT w praktyce

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Stosowanie estońskiego CIT w praktyce + certyfikat gwarantowany

Termin: 10 maja 2023 r., godz. 12:00-13:00 

 

Zapraszamy na webinarium poświęcone praktycznym aspektom związanym ze stosowaniem estońskiego CIT. Dowiedzą się Państwo, na czym polegają korzyści dla spółki związane z wyborem tej formy opodatkowania, kto może skorzystać z tego rozwiązania, a także jakie warunki ku temu trzeba spełnić. Omówimy również różnice w opodatkowaniu estońskim CIT w stosunku do standardowego CIT, poparte praktycznym przykładem. Będziemy także rozmawiać o problemach, jakie mogą się pojawić w praktyce, takich jak możliwość przystąpienia i rezygnacji z tego rodzaju opodatkowania, wypłata zysku czy wydatki niezwiązane z działalnością gospodarczą. W drugiej części webinarium będzie możliwość bezpośredniego zadawania pytań ekspertom. 

Program webinarium:

1. Na czym polegają korzyści ze stosowania estońskiego CIT? – wpływ na sytuację spółki

2. Kto może skorzystać na estońskim CIT? – warunki, które należy spełnić oraz wyłączenia z możliwości stosowania tej formy opodatkowania w ujęciu praktycznym

3. Stosowanie estońskiego CIT:

  1. różnice w opodatkowaniu estońskim CIT w stosunku do opodatkowania standardowego – przykład praktyczny (podstawa opodatkowania, stawki, efektywna stopa oprocentowania)
  2. problemy pojawiające się przy stosowaniu estońskiego CIT oraz praktyka interpretacyjna (w tym: możliwość przystąpienia i rezygnacji z tej formy opodatkowania, wypłata zysku, wydatki niezwiązane z działalnością gospodarczą, ukryte zyski)

4. Odpowiedzi na pytania uczestników spotkania zadane na czacie

 

Prowadzący – Bartosz Sankiewicz 

doradca podatkowy, partner w Innside Tax; ma ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w szczególności w obszarze podatków dochodowych i międzynarodowego prawa podatkowego, zdobywane m.in. w firmach z Wielkiej Czwórki; doradzał przy projektach restrukturyzacyjnych, badaniach due diligence, strukturyzacjach finansowania inwestycji, reorganizacjach wewnątrzgrupowych, przeglądach w podatku od nieruchomości, a także w zakresie bieżącego doradztwa podatkowego; specjalizuje się w CIT, podatkach międzynarodowych i energetyce. 

Prowadząca – Martyna Zawadzka

prawnik, manager współpracujący z Innside Tax; swoje doświadczenie zdobywała w dużych firmach consultingowych, w tym w firmie z tzw. Wielkiej Czwórki; realizowała projekty dla polskich i zagranicznych grup kapitałowych, obejmujące przygotowanie dokumentacji cen transferowych, weryfikację poprawności rozliczeń wewnątrzgrupowych, planowanie oraz wdrażanie modeli rozliczeń pomiędzy podmiotami powiązanymi, jak również opracowywanie analiz danych porównawczych; ma także doświadczenie w realizacji projektów dotyczących podatku dochodowego od osób prawnych, przygotowywania opinii podatkowych oraz wniosków o wydanie interpretacji indywidulanej; jej specjalizacją są ceny transferowe oraz inne zagadnienia związane z podatkiem dochodowym od osób prawnych.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

  • Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy wyjątkowy PREZENT! Weź udział w webinarium i otrzymaj 30-dniowy dostęp do wydania cyfrowego Dziennika Gazety Prawnej!
  • Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.
  • Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.
  • Po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.
  • Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.
  • Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. 

 

Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>

 

Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 10 maja 2024 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia przepisów szczegółowych. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą liczbę pytań zadanych przez uczestników .

 

 Minimalne wymagania sprzętowe:

• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana  najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera

WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych  

Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)  

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Kup Kup Kup
Cena 169 zł
Czas: 1 godzina
Start: 2024-05-10, 12:00
Koniec: 2024-05-10, 13:00

Autorzy

Bartosz Sankiewicz

 

doradca podatkowy, partner w Innside Tax; ma ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w szczególności w obszarze podatków dochodowych i międzynarodowego prawa podatkowego, zdobywane m.in. w firmach z Wielkiej Czwórki; doradzał przy projektach restrukturyzacyjnych, badaniach due diligence, strukturyzacjach finansowania inwestycji, reorganizacjach wewnątrzgrupowych, przeglądach w podatku od nieruchomości, a także w zakresie bieżącego doradztwa podatkowego; specjalizuje się w CIT, podatkach międzynarodowych i energetyce.

Martyna Zawadzka

 

prawnik, manager współpracujący z Innside Tax; swoje doświadczenie zdobywała w dużych firmach consultingowych, w tym w firmie z tzw. Wielkiej Czwórki; realizowała projekty dla polskich i zagranicznych grup kapitałowych, obejmujące przygotowanie dokumentacji cen transferowych, weryfikację poprawności rozliczeń wewnątrzgrupowych, planowanie oraz wdrażanie modeli rozliczeń pomiędzy podmiotami powiązanymi, jak również opracowywanie analiz danych porównawczych; ma także doświadczenie w realizacji projektów dotyczących podatku dochodowego od osób prawnych, przygotowywania opinii podatkowych oraz wniosków o wydanie interpretacji indywidulanej; jej specjalizacją są ceny transferowe oraz inne zagadnienia związane z podatkiem dochodowym od osób prawnych.
Inforakademia
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK